Bloggar, lyssnar på musik, Chattar, skypar .... ♥

Yeah that's right,
Det så mina dagar på datorn ser ut men haha,
Har verkligen sjukt tråkigt men han göra en liten
wishlist på photoshop. på lite vad jag önskar mig till
julen :D
_________________________________________________________________________________________________
♥- Tröjor - Jo behöver verkligen nya kläder speciellt tröjor, vill ha lite nytt.
♥- Lip balm - Ja det behöver jag, Men synd att just de här BenNJerrys lip balsamen
bara finns att köpa på Claire's i tex. Paris och London. Hoppas verkligen
de skaffar Claire's här i Sverige också!
♥- Kameror - System och Digital - Har ett stort behov av de nu,
Det är nog var jag önskar mig mest, Har jo verkligen fotobrist och
skulle bara kännas så bra om jag hade en ny kamera som jag bara kunde
gå runt och fota med haha.
♥- Cardigan - VILL VERKLIGEN HA! Om inte en sån så önskas en mjukisdress.


Kommentarer
Postat av: tusSe

"dagens blogg" på min blogg nu, kika in o var med vettja! :)



kram

2010-12-18 @ 18:32:01
URL: http://tussex.blogg.se/
Postat av: didi

Hejsan ! Har en liten tävling på gång, som jag kallar ''JulensBlogg'' , Vill du vara med ?

Skriv bara att du är med i inlägget.



Lyckatill <3

2010-12-18 @ 18:47:32
URL: http://didiramos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0