;)

Okej, Det kanske inte blev mitt sista inlägg idag så tar och bloggar lite nu
har ändå inget att göra, Gjorde typ 8 inlägg idag bra vah? Ska försöka uppdatera
mer, Känns faktiskt rätt så roligt att blogga nu, Aja, Imorn så ska vi uppträda på
avslutningen kommer nog vara rätt så kul, Visar min outfit imorn alltså den jag
ska ha på scenen. okej en liten ledtråd .. Färgerna är rött och svart. haha okej,
Efter skolan ska jag hem till linda kanske ta en dush där och byta kläder. Sen så går
jag nog med henne och Helena till skolan. Avslutningen börjar 16.00 Sen ska vi nog
till klassrummet och få våra intyg :) Okej men ska dra nu, Ses imorgon sötisar.
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0