Home! ♥

Chabba! ♥
Kom nyss hem från skolan, just nu så är jag bara inne på facebook, typ lite så.
Kan ju berätta lite kort om dagen om ni vill, aja. Idag så kom jag till skolan och
då var det inte så många där än, sen så kom Linda till skolan så gick ut till dörren
sen så snacka vi lite. Sen kom Helena då så sprang vi in till klassrummet,
Våran första lektion var engelska, om jag kommer ihåg rätt? Aja, På
Engelskan gjorde vi inte så mkt. Det blev mest att jobba i övningsboken.
Sen så hade vi matte, Och i matten så orkade inte jag jobba så mkt.
Så satt och snacka med Helena i stället haha.♥ Bara för att jag hatar matte,
saajk. Matte är kul när man får lösa problem och sånt, Men inte i boken,
för våran mattebok är sjukt tråkig! Juusste vi har NO-prov snart igen, nästa
vecka på onsdag, Så det gäller att klara kemi frågorna. Sen så hade vi rast blablabla..
Sen så gick vi till matsalen, Och dagens lunch var spagetti med körtfärssås det var
rätt så gott. Sen så körde vi sanning eller konka i matsalen. Vi satt och skrek
" Jo, du måste gå och krama honom, nej pussa honom då "
Hhaha bara för någon välde konka så sa vi typ sånna grejor.
Sen så kom läraren och bah " Neej, nu får ni gå ut " Sen så gick alla ut.
Och körde det där ute istället. Och då hände det mkt aso. Haha aja ska inte säga vad som
hände, Sen så hade vi typ svenska och då bestämde vi några julpyssel saker som vi
skulle göra inför julen. Läängtar som bara den till julen nu! ♥
Sen så skulle vi ha gympa, ehh? Gumpan var som vanlig då oftast tråkig, Men det
blir alltid roligare när vi har Kader aso våran andra gympa lärare men honom hade vi inte idag,
Sen så skulle vi gå till Centrum och köpte lite saker. Sen så började dans lektionerna.
hip-hop typ. Det var rätt så kul, men lite konstigt för det kom några killar som ville typ kolla på danslärarnas ..... haha.
Aja Linda och Helena ni fattar nog. Sen så tappade jag bort nycklarna, men hittade de igen i fickan haha.
Okej så som ni ser så kanske det inte blev ett "kort" inlägg om min dag, Men får väl ta igen med det här långa inlägget
aja ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0