Musik! Countdown... 1 vecka kvar till JUL! ♥

Hej sitter och lyssnar på lite musik, Har precis snackat lite med Delly, Helena och lite andra på facebook.
Tänkte kanske berätta lite om dagen,
_______________________________________________________________________________________________
På morgonen så sov jag lite extra för hade sovmorgon till kl 9:00-
Haha kom faktiskt lite försent om jag ska vara ärlig. Sen så satt
vi och pyssla hela dagen fram. Lyckades fläta en hjärtkort elr vad
det nu heter sen så körde vi typ flörtleken haha, Man skulle typ flörta
till sig en person sen så skulle den personen bakom hålla fast en, OMB
det var en tjej när hon blev "singel" aso på leken så tog det typ 50 år
för henne, okej det var lite överdrivet då men haha, ♥ Aja, sen så skulle
jag hämta syrran och sen så gick jag hem typ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0