Superhuman! ♥

Mina fressha minnen tillbaka, ♥
Låten är skit bra, Rätt så gammal men den tar mig tillbaka till olika grejer,
aso gud den är bara för fin. ( Superhuman - chris Brown ft, Keri Hilson )
Aja, Chattar typ lite med Linda, Har ni märkt att jag har ny header nu?
Försöker göra massa nu när mitt photoshop snart är borta :(.
Om ni inte ser tryck på f5 på tangentbordet, Idag ska jag iaf nog vara hemma
kanske snacka lite med de bästa, Vet inte, Ska jag berätta en tråkig grej?
Aja, Igår så tappade jag bort min mobil, hade den i jackfickan sen var den bara
liksom borta, Blev skit ledsen, Okej ska jag erkänna min mobil är inte den bästa
men iaf jag behöver ju den. Sen så gick jag o Linda in i klassrummet och hon ringde
min mobil typ 30 ggr, Stackarn :( Aja vi hittade den aldrig, Så jag gick hem utan min mobil
och trodde att den verkligen var borta och att jag aldrig någonsin skulle på se den
haha, Sen så kom jag hem. Chatta typ med Linda och då sa hon "jag har din min mobil".
Jag blev överlycklig, Först trodde jag inte på henne men hon hade verkligen den,
Två tjejer i 4:an hade hittat den i snön typ och plingade på Linda och gav den till
henne så ska hämta upp den på måndag i skolan :) Aja, Och snart äre jullov
också. Vi har julavslutning på Måndag, så vi har alltså lov på tisdag, Skit skönt ju.
Den andra Januari ska hela familjen och släkt vänner o alla till globen vi ska typ kolla
på disney on ice lol, Vafan inte det bästa men gör det för ungarnas skull, Men tror
nog inte det kommer vara typ roligaste ever men ändå. Så aa annars kommer det nog inte
hända så mkt på jullovet, Ska kanske hänga med Linda elr nåt. På tunnelbanan på vägen
tillbaka från musset i torsdags så berättade läraren en kul grej också, att vi skulle göra
en film, Efter jullovet kanske, Vi ska typ jobba med film kommer bli hur kult som helst!
Ska väl dra nu. ses! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Joodå, det är bra ;)

2010-12-18 @ 13:53:56
URL: http://livetenligtjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0