Tell me how you gonna kiss me, and then tell everybody?

Hej, Sitter och lyssnar lite på JBiebs låt Kiss and tell,
Rätt så gammal men fortfarande bra :). Aja idag så har
jag inte gjort så mkt, Varit hemma med syrran slappat
framför TV:N och sånt. Egentligen så såg jag inte fram
emot det här jullovet, DET HAR VARIIT LIKSOM SÅÅ HIMLA..
tråkigt hittils. Förutom julen och sånt. Men annars har detta
jullov varit kasst! För stannar typ hemma hela tiden går
inte ut med vännerna mina, så mkt. ♥ Saknar de skit mkt,
Vi måste bah träffas snart. Aja ska lyssna på musik och
vara lite inne på facebook. Peaace, chiiea! ♥
Det har egentligen varit så himla
tråkigt hittils. Förutom julen och sånt. Men annars har detta
jullov varit kasst! För stannar typ hemma hela tiden går
inte ut med vännerna mina, så mkt. ♥ Saknar de skit mkt,
Vi måste bah träffas snart. Aja ska lyssna på musik och
vara lite inne på facebook. Peaace, chiiea! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0