Beroendeframkallade

Har blivit besatt av boken "hunger spelen" Det är en skit bra bok, Jag rekomenderar er verkligen den boken.
Annars sitter jag bara och läser boken och kollar lite på glee. Ska/vill börja på The voice streetdance school.
Men det är kommer inte bli så kul om jag åker själv dit. Har frågat några kompisar men de verkar vilja gå på handboll ist.
Men jag vill iaf gå på dansskola så kommer Jennnifer vara där också :) Men ska kolla på sidan om man får provdansa så jag inte betalar på dierekten och sen kanske jag inte tycker det är kul så det är bättre om man provdansar eller nåt först. Men imorn blir det iaf hanbollsträning, Ska åka dit med några kompisar och provträna, Och kanske så börjar jag KANSKE.
Men ska forsätta med vad jag gör nu så ses senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0