Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Hatar Lakrits, Eller kanske inte alla sorters men defenivtivt salt lakrits det är inte gott!
2. Älskar musik, Dansa till - sjunga till eller bara lyssnar på så himla najs.
3. Bara älskar Blake Lively, B.O.B, Justin Bieber, Christina Aguliera, Beyoncé och massa andra men det är just
Blake, Bobby ray och Christina och Beyoncé som jag verkligen inspereras av. Jag menar Justin Bieber gillar jag verkligen bara rent av men just de personerna är hel grymma, Tex: Blake, Jag inspereras av hennes klädstil väldigt mycket. Och Bobby ray aka B.O.B ser jag sjukt mycket upp till. Han är ju en hel go människa som både kan sjunga, rappa, producera musik och massa annat. Då det är ju några personer som man självklart gillar! ♥
4. Älskar.. MAAT! Vad skulle jag göra utan mat;o? Man behöver leva haha.
5. Hatar falska personer, Verkligen stör mig på de hah.
6. Älskar att shoppa.
7. Vampire diaries ♥ Har sagt det rätt många gånger nu men bara älskar den serien.
8. Böcker, är egentligen inget för mig men just om det är en bra bok så fastnar jag totalt och vill bara läsa den hela tiden.
9. Facebookberoende? Nejj men känns som jag är inne 24/7. Fast egentligen händer det typ inget där.
10. Komendi är något man gillar. Så himla kul när man sitter där o bah asgarvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0