JHJP♥

Dagen
Vi började med läsning idag. Håller fortfarande på med boken "hunger spelen" typ skitbra!
Sen på rasten var vi uppe på högstadiet och spela sanning eller konka, Och så har man messat Julia och aa.
På idrotten hände typ en olycka Linda och en kompis krocka och den där kompisen fick gå till vårdcentralen shit aso.
Sen så ramla jag i snån oxå :/ Sen så pratade jag med Julia.H och Julia.P hela vägen hem en rätt najs samtal haha,
Sen när jag kom hem dracdk jag en kopp te. Och så satt man och webba med sötnosarna. Haha de är skit råliga asso Julisarna elr vad man ska kalla de iaf de är jätte roliga vi satt och snacka om korvar.. ehm? Normalt näh men hade en stol/pall som var vänd upp o ner som Julia.P trodde var "korvar". Haha vi garvade jätte mkt. Sen så har jag bloggat på våran blogg oxå. Känner lite så att jag är lite mer aktiv på den bloggen. Den heter iaf www.weheartjustin.blogg.se den handlar om ja justin bieber och om oss. Så kika in där om jag inte bloggar så mkt här. eller aa. ♥
Men ska chatta lite med Julia o Julia nu vi får ses lite senare då.
SÖÖÖÖTNOOOSAAR! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0