Man down

Har nyss kommit hem och sitter och webbar med Linda.
Dagen:
Går till skolan med syrran och Zainab, En lärare kommer in till klassrummet och börjar snacka om:
( Detta hände igår ) Vi hade ätit mat och när vi skulle ut så var aulans dörr öppen. Så några i femman
och fyran sprang in, vi börja "sjunga" spela piano vi typ låtsasdes att vi ägde hah! Sen kom en fröken från
dörren alla springer upp till sittplatserna och börjar gömma sig. Några tjejer skrattar så vi blev busted sen så kom
läraren upp där vid sittplatserna så vi springer ut från ett annat håll och in till en dörr som ledde till musiksalen där
spela vi piano och sprang runt, Efter det hade det lungnat sig och läraren hade gått ut så vi gick till aulan igen. Efter en stund kommer en lärare in igen vi springer ner till musiksalen igen, Och från det hållet kommer en annan lärare in och vi gick ut, Och gud det blev mkt springande måste jag säga, Aso jag blev skit anfodd, Det gör jag inte om igen.
(Tillbaka till idag) Haha' Ja han snackar om det och så sa typ en kille fixa uppis te klassen dåh!  då sa läraren:
Förr var ni så här långt ifrån att få ett uppis ___________ nu är ni så här långt ifrån att få ett uppis ______________________ bah för att vi varit olydliga och deh, Men snart kommer jag protostera, och börja demostera haha nej men fett najs om vi skulle, Haha jja ingen idrott idag cok me najs;) (NOT)

Kommentarer
Postat av: selma

det var innan vi skulle äta

2011-02-22 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0