Mulad -.-

Hejhej
Saknaden är stoor efter Helena, Hon har varit sjuk nu 2 dagar typ, Så dagarna har varit tråkiga utan henne :(
Men hoppas hon kommer imorgon! Idag så har vi haft bild typ håller på med en tvåhundrakronorssedel till en tävling.
Sen idrott det var ju kul, Sen så mulade vi. Eller före idrotten, Så mulade jag typ S haha den långisen.
Sen så kasta jag snö på alla skit kul! Sen efter gympan gick vi in till killarnas onklädningrum men aso alla var ju så klart påklädda haha, Oftas vi skulle gå in om de skulle ta på sig :/ Men aja. Vi typ låtsas bråkade med de. Och så gick vi ner till centrum och mula och sen uppe vid fritids gården och bussarna. HAHA sen öppnade typ en personal från fritidsgården dörren och alla där typ kom som en flock gash de var många, Sen så gick jag o Zainab hem så jag nu är jag hemma och ska kolla på Grammy awards.    Time for some music, C'yahll!

Kommentarer
Postat av: A M T A L A L O M♥

Hej!, nu har jag valt ut en vinnaren på veckans blogg, in och titta om det blev du ;)

2011-02-24 @ 20:57:29
URL: http://shmexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0