My day,

Dagen
Började med att jag vaknade ungefär klockan sju på morgon. Sedan gick jag och fixade mig lite packade kläder inför dagen. Sedan gick jag till skolans gympasal, stod ute och vänta på att de skulle öppna dörren så medans stog man och snckade lite med några från mellanstadiet. Sen vare dags att gå upp så bytte kläder och sprang upp. kollade mitt lag var med typ några killar och en tjej. Vi spelade i några minuter, Sen så satt man och prata med andra när det var slut.
(Alltså vi hade idrottsdag och jag spelade basket)
_____________________________________________________________________________________________________
EDIT; Föörlååt för dålig update ska försöka förbättra mig ♥

Kommentarer
Postat av: L i n d a

Om du kan ;) du kommer inte orka

2011-02-10 @ 21:31:29
URL: http://heartnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0