Smells amazing.

Chaa!
Pappa håller på med maten just nu och gud vad det luktar gott,
hade tänkt att göra lite läxor efter maten. Sen kanske jag laddar ner
nån film och myser med syrran och dricker Oboy med spraygrädde yummy;)
Men om ni har några filmtips kom med de, Kan ju berätta vad som visade sig
under dagen då. Lektioner - Rast - bus - rast - slut - hemspråk. Ehm fattar ni?
Nej men haha okej, jo vi hade lektioner - Sen hade vi rast, busade runt lite
blev busted på rasten, skoldagen slut, gick på hemspråk. Jo min mobil äe
fucked up nu igen då, Kan inte prata på telefon samtalen. Jo men personen
man pratar med hör en, Men själv hör jag inte vad personen säger, Jo jag måste
köpa ny mobil nu! ♥
( No pictures ) ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0