Never say never!

Usher - Hey daddy (Daddy's home) ft. Piles

Japp då har man ätit klart och fixat sig lite. Det är ju sällan jag börjar inläggen med musik men tänkte prova på med det ett tag. Men annars försöker jag hitta ett snöre till Saras present, Den sötnosen firar ju sitt kalas idag. Hon fyllde egentligen år på tisdagen, Så grattis i efterskott till henne då. Tänkte åka/gå iväg till Linda lite senare kanske träffar upp Helena ingen aning. Så går vi nog till Sara 14.00 kommer nog hem rätt så tidigt eller kanske halv fem eller något.
Är det bara jag som aslängtar till  Never say never♥ kommer ut. Jag måste bara se den. Har kollat på den där motion videon x antal gånger och bara längtar som fahn. Sitter och laddar ner lite filmer ska kolla på de snart. Och sen fixa Saras present medans också hehe men vi ses love yah!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0