Chattar, ♥

Hejheej.
sitter bara och tar det lungt just nu.
Hade ju kollat på filmen 27 dresses den var faktiskt rätt så kul.
Alltså att hon orkar göra allt det där haha. Men rekomenderar
verkligen den filmen till er som gillar lite komendi :D
aja, sitter och chattar lite med några kompisar och kollar in lite bloggar.
aso är det bara jag, men min facebook är lite knaas. Varje gång man
är inne så kommer det nån reklam, och så är det kommer det
nån röst från ingestans som börjar snacka om diskmedel. Sjukt irreterande.
Det har hänt sedan jag laddade ner Fbskins nej ska ta bort det nu.
Vet faktiskt inte om det är ens om det är det som påverkar själva reklamen.
meen jaja vi sees. ♥'
Bild tagen igår, när jag var ute med Linda och Helena. Visst blev den
fin. Skit bra vinkel och sånt. Tagen av Helena. Bästa fotografen aso. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0