Complicated - Hicka - Irreterande.

HejSvejs.
Har precis ätit klart och lyssnar på Rihannas låt Complicated. Har fått en irreterande hicka skit jobbigt.
Men annars kan jag ju berätta lite om skolan. Morgonen gick jag till skolan sprang på Zainab så vi gick tsm till skolan. Första lektionen var, Ehm.. Kom inte ihåg haha. Men aja på rasten vara tjuv o polis. Jag o några andra var med.
Tro inte att vi är 6:åringar för det hah, Men aja. Var med, men sen var jag inte med för att Alla mina vänner var på det andra laget hallå fett tråkigt att man står där och väntar när ingen pratar med än och sånt. Så jag var med igen och å var jag med Linda , Hele, Zainab och de. Så vi forsatte springa runt lalala. Sen i gympan hände ett rolig grej. J hade med sig sin BH och Z tog på sig den och sprang runt. Haha vi skratta skit mkt, Sen så sa J Men abo den är smutsig. Och så slängde hon den åt mig och sa du har tvätttid idag tvätta den åt mig hhaa. Jag slängde den tillbaka åt henne. Men aja skriver på novellen nu så vi seess! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0