Done eating.

Hejhej.
Idag så har jag vart i skolan. Där gjorde vi inte så mycket. Tog bilder och sånt.
Sen så gick jag hem ungefär 16.00, Åkte bil med pappa och min lilla syster till ICA
där så köpte vi lite bröd och korv. Så har ätit det nu. I bilen så lyssnade vi på
the voice. Och först så var det just the way you are. Sen så kom Justin Bieber's
låt pray. Det var så att det hände en liten rolig grej. När Justin började sjunga
så trodde pappa att det var lady gaga som sjungde :o?♥ Men syrran blev arg och sa
" Men nej det är Justin Bieber inte lady gaga? -.- " Hahha. Sen så sa pappa.
Ta det lungt... vänta sa du hjälpa bebole.
Hahha hjälpa bebole allvarligt?? Aja sen gick vi hem och jag kollade lite på TV.
Just nu sitter jag och chattar med Helena♥ Cya';)
______________________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0