Du är guldvärd!

Helena..
Snällaste och schystaste bästisen everh!
Älskarej du är alltid där för mig natt o dag.
Du är mer än en vän du är som en syster för
mig min älskade ungeeh! Bebo du o jag livet ut! ♥
Hibo Abdirahman
Älsskarrej! Min älskade bästis jag saknar dig f1 mkt!
Hur skulle jag klara mig utan dig, Du o jag sen 6-års.
Och det ska alltid vara du o jag, Jag saknar dig grovt
mycket på guud jag lovar, Ska komma tillbaks och hälsa
på nån gång lovar att vi möts. Jag älskarej. Du är skit
snäll och betyder jätte mycket för mig, du o jag föralltid lovely! ♥
Julia Holmgren
Min saknade barndomsvän, Kom ihåg minnerna från dagis när
du o jag var med varann nej gud vad jag saknar. Jag bor här
du bor där det är svårt utan dig gmn , Du betyder
mycket älsk! Saknar dig! Alltid du o jag  natt o da! ♥
Ammal Jimcale
Jag älskar dig Ammal! Kom ihåg när du jag och Hibo var med varandra
hela tiden, Det var skit kul, Vi har flummat och skrattat runt med varann
jag saknar det så mycket. Du är 7kt snäll och jag saknar dej! Vi måste
träffas du är mitt allt älskling! ♥
Linda Le
Miin sötnos, kusin och bästaste vän, Du är som en syrra för mig mitt allt du vet!
Kan inte förklara för dig hur mycket jag älskar dig med bara ord det behövs mer.
Det har alltid varit kul och roligt att vara med dig. om jag var långt borta från dig
så skulle jag sakna dig jätte mycket, utan dig skulle mitt liv vara i bitar Älskarej
kusse! ♥
Zainab Taha
Min flummigaste, roligaste vän ever! Du är en skit kul tjej som vågar pröva nya grejer
och är mitt allt, Beundrar dig min vän! Jag älskar dig söötis. Det kommer alltid vara
du jag, helena och linda du lovade kommer du ihåg?. Jag lovar oxå. Så det kommer vara
så livet ut för alltid! Vad som än händer så kommer jag alltid att vara där för dig!
Ingen kommer nånsin att komma emellan oss, Du o jag föralltid!
And the list goes on.......

Update: Listan är inte i ordning så jag älskar absolut alla lika mycket. ♥

Kommentarer
Postat av: Hele

Tack älskling, älskar dig också bästis ♥

2011-01-27 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0