orkade ändå blogg.

heej.
Bloggar iaf har ju inte nåt för mig ändå.
Måste dra mot sängs snart nej inte snart
kl.21.00 ungefär, då ska jag sova för måste försöka vakna tidigt imorgon.
Lyssnar på musik, annars gör jag inte så mycket.
hmm.. tips på bloggar, filmer? Har så tråkigt så.
Den här terminen kommer det bli träslöjd på schemat.
I hate! Man kan skära sig. Få stickor massor. Skitjobbigt.
näh jag gillar inte slöjd. Favorit ämnet är nog idrott det är
rätt kul när vi inte ska springa runt fotbollsplanen i 10000 varv det
är jätte jobbigt. Okej kanske överdrivigt. Men vi fick typ springa i 15 min
runt fotbollsplan hur många varv man kunde och inte stanna :o
aja ska gå nu syrran skriker. Seees ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0