Skolan.

hej  '
Kanske ska börja berätta lite om dagen?
aja, det började med att jag vaknade åt frukost, fixa mig lite och sen gick jag till skolan med min lilla syster. Första lektionen var högläsning tror jag det var. Sen så hade vi matte och några andra lektioner sen så var det rast. På rasten spenderade vi tiden i biblioteket spelade lite på datan snacka och sånt. Sen mer lektioner. Vi slutade och jag gick hem till Linda för att hon skulle hämta lite grejer. Sen så gick vi till centrum köpte lite godis och gick till hemspråk. Vi hade jätte tråkigt på hemspråk bara sitta där och göra ingenting, Jag hatar det! Men sen åkte jag hem med pappa pch nu sitter jag här och bloggar men vi ses senare ♥
'
Bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0