you are my only one - En Justin Bieber novell. 2

Jessica's perspektiv:
Det var morgon och klockan var bara 7:00 jag klev försiktigt upp från sängen och gick ner till köket för att göra en kopp kaffe. Jag satt mig ner på en stol i köket medans jag satt och bläddrade lite igenom dagstidningen och drack mitt kaffe. Hittade en artikel om Justin men struntade i den och gick upp till rummet för att kolla om Mel hade vaknat.
Det hade hon och jag sa "Godmorgon Mel" Hon sa detsamma med en trött röst. Hon babblade om någon överraskning men till slut hörde jag att hon sa att hon hade två biljetter till ELLEN. Jag blev glad och vi tog på oss fin outfit. Och vi satt och sminkade oss i typ 1 halv timme för att se bra ut. Sedan tog vi en taxi till studion. Det var väldigt många tjejer där med bieber fever tröjor. Jag visste inte riktigt varför men vi gick in i alla fall. Vi satte oss ner på stolarna, Vi fick bästa plats längst fram. När showen väl hade börjat började Ellen prata om gästerna hon sa " Idag kommer vi ha en underbar show med massa artister och en författare " Jag tänkte "Nej det kommer nog bli tråkigt med en författare i showen" På slutet av showen så kom Justin ut jag blev helt förvånad och tänkte "Jaha författare det måste vara Justin haha" Jag rotade lite i min handväska för att leta upp mobilen. Sen hittade jag boken i väskan också. När showen var slut så var det dags för mig och Mel att gå men Justin sprang upp till oss och frågade om han och jag skulle träffas han sa "Hey guys u wanna join me for a lunch tommorow. Ryan it's coming to town"
Jag sa "ofc I will, Can I bring Mel with me" Han sa "Yeah sure" och han blinkade med ena ögat. Jag rös i hela kroppen och jag och Mel började små fnissa. Vi var så glada. Sen åkte vi hem.
_________________________________________________________________________________________________
Ganska litet inlägg enligt mig. Men vad tycker ni hittils vad kommer hända när de mötts?
Kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0