you are my only one - En Justin Bieber novell. 3

När vi väl var hemma så var jag väldigt trött slog mig ner på soffan, ringde några samtal sen så satte jag på TVn.
Tänkte lite hur Justin bara kunde bjuda ut oss sådar, Vi var bara normala fans varför just oss, Men jag var ju iaf verkligen lycklig lottad, Jag var jätte iaf glad. Jag kollade ändå inte på Tvn så stängde av den gick upp på rummet och slog på datan. Loggade in på twitter och det stog "1 new follower" Jag klickade för att kolla vem det var. Det var Justin.
Jag förstog inte hur kunde han mitt namn?. Jag ringde upp Mel och hon svarade jag började med ett hej hon sa detsamma och jag börja berätta om vad som hade hänt "Mel du vet Justin," Hon svarade med en glad röst "Aa" Jag sa "Ehm.. han följer mig på twitter hur kan han mitt namn?" Hon svarade " Whaat OMB lyckost, Be happy girl, Du kanske tappade nån lapp med ditt namn på eller nåt?" Jag svarade "Aa säkert det" Sen stängde jag av mobilen och stirrade in på dataskärmen.
Efter en liten stund la jag mig för en tupplur. Jess, Jess, Jessica! Hörde jag någon ropa, Jag öppnade ögonen och såg mamma framför mig, Hon sa att det var nån på telefonen som ville snacka. Jag grabbade tag i telefonen och pratade med en halv mörk trött röst och ett "Hej vem är det?" Kom ut ur mig. Personen svarade "hah what, It's Justin" Jag harklade till och svarade "Oh hey Justin, how did you get my number?" Han svarade "I found it on the floor in the studio, hope you dont mind I'm calling you?" jag svara "No It's ok, So when do you going to meet me? ♥" han svarade "Today if it's okey, just meet me at five at Donut king" jag svarde "Okey I'll come, I bring Mel with me if you dont remember heh and dont forget to bring ryan aswell" han svarade "Yeah have to go, Well see you guys later then, Bye shawty! " Han la på och jag la mig på sängen igen, Men sen hoppade jag snabbt upp för att hitta en enkel outfit, Jag ringde Mel och hon kom över och vi fixa oss lite hos mig,
____________________________________________________________________________________________________
Fortsättning följer, Har lite läxor att göra hehe :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0