you are my only one - En Justin Bieber novell. 1

Jessicas' perspektiv:
Jag öppnade mina ögon och satte mig på sängkanten. Sen gick jag ner till James han hade redan vaknat och han stod
i köket med en stekpanna i handen han skulle göra några ägg och steka lite bacon åt mig så söt han är. Jag la mina händer runt hans midja och sa "godmorgon älskling" han sa detsamma och sedan fortsatte han med att laga klart maten. Jag gick upp till övervågningen och kollade lite på kalendern. Sen såg jag att det var den 12 och det var Melanie's födelsedag. Jag visste inte om det var något planerat så jag ringde Melanie för att fråga. "Chaa Mel, Grattis sötnos. Vart ska vi fira det?" frågade jag, Hon svarade " Ja jag tänkte att vi och några andra kunde gå till en restaurang du kan ju få välja en restaurang du tycker är bra" Jag svarade "vah jag? Men nej det är ju din dag idag du väljer, Men jag vet iaf att du älskar att gå till JenR" Hon svarade "Jo okej möt mig vid 5 vi sees" och hon stängde av luren. Jag gick ner till James, "hörru älskling jag ska till JenR idag med Melanie hon fyller ju år idag" han svarade "okej älskling men nu ska du få smaka på min frukost jag gjorde åt dig hoppas det smakar bra"  Jag åt och min mun var helt full met mat det var så himla gott.
Jag svalde och sa "du är den bästa hemma-kocken jag känner haha älskar dig" och kramade honom. Han besvarade kramen. Sen satte vi oss vid soffan och kollade lite på TV. Jag la mitt huvud på hans axel och han smekte min rygg. Det var nåt om Justin Bieber på TV och jag kollade men jag var så koncentrerad på Justin. James frågade "ehm Jess vad gör du?" Jag svarade "nej inget typ kollar på Justin ser du väl hihi" Han kollade på mig med en arg blick och sa "Vadå gillar du han?" Jag svarade "öhh daa, Såklart jag gör är du avundsjuk på han eller?" Han svarade "tss ofta jag skulle vara det han är gay!" Jag höjde rösten och sa " OMB vad sa du, Han är bara en vanlig 16-åring och en vanlig människa vadå gay aso James sluta nu det får räcka du behöver inte flippa varje gång jag tittar på Justin, Jag älskar han fattaru väl! -.-" Han svarade "vadå så du älskar inte mig? Räcker jag inte för dig eller, du fattar väl att han inte ens vet att du existerar, gud aso jag börjar bli less på dig vem tror du att du är.?" Och han gav mig en örfil och stack iväg. Jag kände en tår falla och jag började gråta. Han hade verkligen lämnat mig nu! Jag gick till spegel för att kolla mitt märke jag fick, Det var helt rött. Nu kunde jag inget göra för att få tillbaka honom. Jag la mig i sängs för att vila en stund. Klockan var 19:00 och jag öppnade sakta mina ögon och kom ihåg att jag skulle sticka iväg till JenR klockan 17.00. Jag orkade verkligen inte stiga upp just nu min kind sved och jag hade fortfarande min pyjamas på. Jag ringde ett samtal till Mel. Och hon sa att vi kunde träffas imorgon ist och göra något tillsammans. Jag svarade okej och stängde av. Sen slöt jag mina ögon och somnade igen. Nästa morgon vaknade jag av att solen sken genom fönstret.
Jag gick till badrummet och sminkade mig lite sen så gick jag till rummet och tog på mig en snabb outfit. Det var bara en linne med magtröga och jeans. Sedan stack jag iväg till Mel och vi gick tillsammans till ett café. Där satt vi och pratade om några tjej grejer och jag kände mig för att snacka med Mel om grejen som hände igår. Vi gick hem till mig och jag snackade om det där. Hon kom med förvånade och ledsna blickar. Jag började fälla massa tårar och hon
kramade om mig. Jag var tacksam att jag hade henne här. Jag frågade henne om hon kunde sova över hon svarade ja och jag blev glad. Senare på kvällen satte vi oss framför datan. Jag öppnade facebook. Det första som jag såg var att James hade lagt upp en bild på sin logg med han och en tjej. Jag läste textraden till bilden där det stod "Me and my new girlfriend" Jag började gråta och Mel tröstade mig. Jag fattade verkligen inte hur han kunde göra så mot mig. Jag och Mel blev sen riktigt trötta och vi soomnade.
____________________________________________________________________________________________________
Vad tycker ni hittils. Det är ju inget om justin just nu men det kommer. ♥ kommentera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0