Dag 4 – En bild på en tid du saknar.










Finns såklart flera, och nej det blev inte en utan 8st! lol

bild 1 - Jag och bästis helena 2010 ♥
bild 2 - Jag och bästa kusin Linda 2010 ♥
bild 3 - Jag och bästisarna Zainab och Helena - 2010 ♥ ( oxå den dagen Linda just kommit hem från semestern )
bild 4 - Sommaren 2010 Skolavslutningen 2010 ♥
bild 5 - Sommaren 2010 "Stjärnan full med vänskap" haha eller vad man ska säga?
bild 6 - Äter på restaurang inne på stan med bästa Hanna Vu och Linda Le, familjen och massa andra.
bild 7 - Vi åker till svt tror jag, och sitter driektsändning med i tv för lilla löpsedeln.
bild 8 - Vi ska brotta ner Jasmine? haha :) skoj klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0