En låg statistik..

Hej!
Ni vet ju själva att jag faktiskt inte har bloggat så mycket, förlåt,
Ja jag är fortfarande lite sjuk så det är därför jag inte har orkat blogga så mycket.
Men igår så snackade jag och Helena ihop oss om #Neversaynever3D och vi kommer att
köpa biljetterna på fredag till heron city. Men det finns nåt jag inte fattar?
Har typ alla medlemskort till bion nu eller? Verkar som att alla biobiljetter kommer bli
slut på driekten, Det var väl så att de som hade medlemskort kunde köpa från o med igår.
Och de som inte har kommer att kunna få köpa på fredag? I'm just wondering, Någon som vet?
Aja, Förstår vrf min statistik är rätt så låg, nog för att jag inte bloggat så mkt right?
Men tänker skärpa mig ofc. Så ni få se fram i mot nya inlägg. Men idag blir det nog inget speciellt.
Vara hemma o slappa. Kanske snacka lite i telefon eller något. Men vi ses ska dra till köket och hitta
något att åta. Puss o kram!

Ps. Om ni ska till Heron City på never say never vid tiden 17.45 så kanske vi träffas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0