Hey!

Inte uppdaterat sen lördags tror jag. typ inte orkar sorry.
Men annars sitter man o webbar med Linda o Lisa o känner sig lite nere, men det är inget o säga på bloggen.
Skoldag idag jah. Tråkig som vanlig, eller tråkig o tråkig? mer att det inte händer så mkt om dagarna.
Var hos tandläkaren idag oxå. Kontrollerade bara tänderna inget annat, Sen kom jag tillbaka till skolan och gick in på hemkunskapen och de hade gjort någon slags pastagratäng I guess? Men den såg god ut iaf haha :)
Musik var sista lektionen. Vi hade fått i uppgift att göra en låt förra veckan. Vi ska redovisa om en vecka så måste jobba ganska mkt på den. Men nu sitter jag o lyssnar på nån låt som jag verkligen inte kan lyssna på just nu. Eller jo jag menar den är skit sväning älskar den men typ det går bara inte att lyssna på den just nu till detta tillfälle när det hänt en massor oh gash nej slut snackat nu vi ses nån annan gång love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0