igår och idag -

Igår:
Igår så gick jag med syrran till skolan, Vet inte hade väl massa lektioner och sånt.
Sen så hade jag basket med Helena, Zainab, Manar, Amela och Jasmine. Fast basket läraren kom aldrig -.-
Så vi var där ett tag och så typ gick vi till centrum och snacka med en klasskompis om lite grejer som hade hänt o allt. Sen gick jag, helena och linda upp till skolan och så skulle jag typ hem. Kom hem hade ganska tråkigt o det.

Idag:
Går med syrran till skolan, as usually, Och sen så har vi lite lektioner. På rasten är jag med helena, zainab o linda.
Sen på bilden jobbade vi med en animation, Som skulle göras med papper. Låter säkert ski*t komplicerat men det är faktiskt ganska lätt. Fast jag kan inte det där med att göra raka steck och så blir allt alltid paff, förstört helt enkelt. Har gjort om typ 3ggr. Men det är inte jätte lätt haha. iaf, Helena o Zainab går till elevrådet. Och ja. efter det fick vi skissa lite. Brandförsvaret kom idag oxå, på morgonen då. Han kille som "undervisa" oss haha han var tung! Han körde en ramsa typ såhär gick den " 112 lätt att slå, lägg inte på " fast typ på ett roligt sett sa han det :) Och så fick vi lära oss om allt från att släcka bränder till att få veta hur det krävs för att starta en brand. Alltså vad som behövs för att en brand ska starta, det var syre - brännbart ämne - värme. Lärt mig mke, mh. ja jag gick iväg hem med Zainab. fast hon skulle typ vänta i centrum, så jag gick hem själv ist. Jag gick hem med mjukisar och vinterjacka. alltså vi hade idrott före, så jag gcik hem med mjukisar då. Och det blev skit varmt. ursäkta språket haha. Men seriously, det blev väldigt varmt. Så jag kom hem drog på mig ett par shorts och har linne på. Gick ner till köket och gör en kall dricka och sitter och solar, hhaha det var faktiskt riktigt varmt. Och de senaste veckorna har vi suttit och gjort nationella provet, Tycker faktiskt det är riktigt kul. Men en gång fick vi ett prov där vi inte ens hade lärt oss grejerna. Man bah "Jag fattar inte" Vi hade inte ens lärt oss det? , lite konstigt tycker jag, men nu har jag det och känner mig lite säkrare :)

Besties ♥ ( har inga nya bilder, så det får bli en bild på min älskade bästis. Helena! ♥ )

Hennes blogg;  www.Helees.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Hele

Aww, älskar dig ♥

2011-03-25 @ 19:52:59
URL: http://helees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0