NEVER SAY NEVER - recencion

Hej!
Är nu hemma från heron city! Ja, denna film hade allt. Den var rolig, sorglig, spännande och underhållade!
Jag rekomenderar den till alla i alla åldrar. Men det är klart inte bebisar förstår då men ortfarande alltid underhållande. Den visades i 3D och det var super coolt jag menar all undertext var i 3D och vissa scener också. Scenerna när han stod på konser var de bästa delarna. Det var där man kunde sjunga med och både se 3D av konserterna. Man kunde se att han sträckte fram handen och då ville man liksom bara sträcka fram handen själv. Det var en jätte bra film! jag lovar. Det är den bästa filmen jag någonsitt sätt! och kommer vara min favorit tills döden! Ni kommer inte ångra er, se den om ni inte gjort det. LOVE till filmen 10/10 från mig! I'm a Beliber! <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0