Skypeade med Victoria!

Hejsvejs!
Skypade lite med victoria en liten stund, nej men vi sa inte så mkt, typ hej, hallå, prata lite. HAHA!
Men aja, skolan idag var som vanlig. Jobbade med matte. Vi har inte lärt oss så mkt om volym, ton o allt?
aso omb, det borde man väl lära sig i trean? typ. Haha men nej vi lär oss det nu? jo men jag och Helena har suttit igår och idag och bara jobbat och jobbat! Riktigt kul kan jag säga :) men det var det faktiskt!
Känns som jag lärt mig jätte mycket med att bara jobba och jobba. Snart gjort klar hela kapitlet med det nu. Började igår oxå, Känner mig så stolt! haha! Men nu ska jag dra och kolla på tv och göra läxor byebye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0